Vítám vás u mutila poety

Poetův autorský blog. No, to je snad trochu přehnané. Necítím se být básníkem. Naopak slovo báseň v mém podání dávám do velkých uvozovek. Přesto zde chci zveřejnit vše, co můj chorý mozek vypotí (jak říkával blahé paměti náš třídní profesor). Většinovou inspirací mých veršíků je žena a vztah. Tak ať se vám alespoň některé dílko líbí a přinese úsměv a potěšení, zrovna tak jako mně při jeho psaní.

Láska má jistě velký význam, jen bych rád věděl jaký.
Oscar Wilde

pátek 2. ledna 2009

Anabáze retů mých


políbím ti nos, jeho špičku
pusa přistane i na očním víčku
pak přes krásné tvé lícní kosti
má ústa na tvých žhavými budou hosty
z retů seběhnou pak na bradičku
i na krku poboskám ti kůžičku
dotknu se též hebké šíje
rukou zjišťuji, zda ti srdce bije
rety zlíbají tvá ramena
nejsi, lásko, ještě zmámena?

a už láká mne ňader kůže
krása jejich mne asi zmůže

polibky padají jak kapky deště
ty sladce vrníš a šeptáš: ještě!
ale ústa už se dále stěhují
bříško, záda také milují
ze zad na hýždě je jen krůček
já zulíbám je, i tvůj bůček
na mazlení, na jazýček
těší se kůže tvých nožiček
nakonec pak s citem vším
pohladím hrbol Venušin

živě tu cestu před očima mám
oddávám se svým představám
bohužel jen marné je to snění
a lože vedle prázdné jest
… další smutné probuzení

* *
Toto dílko vzniklo po mém návratu z nemocnice v září loňského roku. Copak či vlastně kdopak mne inspiroval? Sestřička, spolupacientka nebo opravdu letěla kolem múza? To ponechám na váženém čtenáři, ať si sám vybere, pokud to pro něj bude důležité. Hlavní je to, že jsem mohl seskládat ona písmenka do slov a nyní je sem dát.

foto: M. Vojíř - Akt 6


1 komentář:

Anonymní přihlášení neznamená, že se pisatel nemusí podepsat. Stačí jakkoliv. Za tento projev slušnosti děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...